یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


برا هانی عزیزم

 

 

امیدوارم بازم خوشت بیاد داداش چشم آبی عزیزم



نظرات شما عزیزان:

فاطی جون
ساعت15:43---14 ارديبهشت 1395
ایول باو
پاسخ:سلام آجی...ممنونم مرسی از کامنتت خوشحالم کردی دختر...مرررررررررسی


هانی
ساعت20:08---16 فروردين 1395
اونیکه سردرد داره ...آبریزش بینی داره...حالش بهتر شد؟؟؟
پاسخ:سلام سلام گلم ...خوبی چشم آبی؟ خو بخاطر جبران کامنتات یه سورپرایزی برات دارم تصمیم گرفتم هر هفته یه نقاشی برات بکشم تا همیشه یادم باشه که تو بهترین و عزیزترین دوستمی ...و اینقدر ازیتت نکنم...یعنی یه جورایی دارم خودمو تنبیح میکنم البته این تنبیح برای پیشرفتم توی نقاشی بهتره و به نفع منه...امیدوارم قبول کنی...مررررررررررسی که همیشه حالم رو میپرسی... اینی که یادم رفته بود جواب بنویسم ایشاالله با نقاشیهام جبران بشه...ممنونم از اینکه روح وبلاگم رو زنده نگه میداری...مررررررررررررررسی


زاگرس
ساعت18:33---13 فروردين 1395
سلام آقایوسف عزیز نقاشیاتون خیلی قشنگن ولی باگوشی ساراخیلی دیربازمیشن همشون رو دیدم من وسارادیدیم ساراالان تهه پارک داره بدمینتون بازی میکنه جلوی مامان بابازیادگوشی دستش نمیگیره ولی سلام رساند.از موقعی که خواستیم کامنت بدیم نظرهای وبلاگت بازنمیشد ولی حالابازشد من یادگرفتم وبلاگ داشته باشم ولی کامپیوتربابایی خوشش نمیاد.ساراهم واسه دکتریش پیشمون نیست ولی وقتی اومدمنم مثل هانی وبلاگ میزنم هانی گفته شمایادش دادین وبلاگ پس به توهم یادمیده بخاطر اینکه برامون نقاشی میکشین ازتون تشکرمیکنم پاینده باشی مرد
پاسخ:سلام سلام عزیزترین داداشم زاگرس خوبی داداشی؟؟ سلام آجی سارا از شما هم ممنونم که با داداشی اومدید و کامنت نوشتید... یه دنیا خوشحالم کردید... خب ایشاالله آجی سارا پزشک خوبی میشه...داداش زاگرس ایشاالله همراه درسات که میخونی تو هم مثل هانی یه وبلاگی برات باز میکنیم و شروع کن به وبلاگ نویسی...هر چی که دوستداشتی بنویس...اولین نفر هم من برای همیشه عضو وبلاگت میشم و همیشه برات کامنت مینویسم...خب داداشی وبلاگ کار خاصی نداره فقط یه ذره وقت میخاد و استعداد که شما دارید...خیلی خوشحال شدم که میخای وبلاگ داشته باشی....این نقاشیها هم قابل شمارو ندارن...شما هم پاینده و سربلند باشی داداشی زاگرس گل و مهربونم...مرسی هم از شما داداش خوبم و هم از آجی سارای مهربون که اومدید کامنت نوشتید...مرسی


اریا
ساعت23:29---10 فروردين 1395
سلام اقایوسف سلام هانی سلام همه دوستای وبلاگ یوسف اقایوسف نقاشیاتون خیلی عالیه معلومه از حس خوبی توی نقاشیاتون استفاده میکنین مثلاعکس رباط قاتل که برای هانی کشیدین انگارترسناک وخشن نبودچون حس شمابهش انتقال شده بود.نقاشیاتون قشنگه هرموقه فرصت داشتین برای من یه گیتار برای ارین یه شمشیر بکشین ممنون
پاسخ:سلام داداش آریای مهربون و عزیزم..خوبی داداشی.. ممنونم که اومدی کامنت نوشتی...از اینکه خودت بهم گفتی چی براتون نقاشی بکشم واقعا خوشحالم کردی ...باشه از خدام هم باشه براتون نقاشی بکشم...حتما براتون اینایی که خواستین رو میکشم... گفتین حس خوب !!! بخدا همین حس خوب رو توی شما هزار برابر حس خودم دیدم...چون هروخ میومدین وبلاگ داداش هانی...به همه سلام میدادین و حال همه رو میپرسیدین و به فاطمه زهرا قسم بخاطر همین حس پاک شما بود که من بهتون گفتم یه وبلاگ داشته باشین و ...... از کامنت گذاشتنتون ممنونم خوشحالم کردی پسر... تو هم مثل هانی عزیزترین داداشمی...مرسی


ارین
ساعت23:22---10 فروردين 1395
قشنگه اقامهندس.دارم بهت امیدوارمیشم.بیایه کاری کن ارخودت خاطره بنویس این خوشکله روش کم بشه
پاسخ:سلام داداش آرین عزیزم خوبی داداشی...خیلی خوشحالم کردی که اومدی کامنت نوشتی برام...خیلی دلم برا کامنتاتون تنگ شده بود...به روی چشم داداش آرین اگه وخ کنم براتون خاطره از خودم مینویسم ولی خاطره های من یک هزارم خاطره هانی نمیشه...
پاسخ:ولی خاطره های من،به خوبی حتی یک هزارم خاطره هانی نمیشه...


هانی
ساعت23:13---10 فروردين 1395
سلام...عععععهههههههه...ای وللللللللللللل...خیلی قشنگه....همین الان کامنتاتونو تایید کردم....زود اومدم ببینم چی کشیدی...عالیه..باکمترین تفاوت...دو مرحله ای زدیش وبلاگت حرفه ای؟؟؟...فردا که ولادته...من نمیدونستم تو بهم یاداوری کردی ممنون...فردا نمیشه...پس فردا میزنم وبلاگ...اشکالی نداره استاد؟؟؟....خوب...خدایی قشنگه ولی...
پاسخ:سلام سلام عزیزترین دوستم...مهربانترین داداشم...خوبی داداشی؟ چشات قشنگ میبینن چشم آبی...قربون داداش هانی ام برم که زودی اومد دید و کامنت نوشت برام...آره داداشی دومرحله ای زدم چون قشنگ میشه و همه مخصوصا خودم دوستدارم مرحله اولشو ببینم... فردا ولادته ...مناسبت فردارو نمیخاستم بگم ...از خودم خجالت میکشم ...گفتم شاید ناراحت بشی اگه بگم...ولی حضرت فاطمه مادر هممونه و باید میگفتم...تو خیلی گلی داداشی خیلی خیلی خیلی برات احترام قائلم داداش خوبم...هروخ میایی کامنت میزاری ،بهم امید میدی و خوشحالم میکنی.... راسی این نقاشی هم قابل تورو نداره...بخدا بهترین نقاشیهای دنیا هم برات قابلی ندارن... راسی داداش هانی دلم برا کامنتای داداش زاگرس آرین و آریا و آجی سارا تنگ شده...نمیدونم برا چی نمیان کامنت بدن ...حتی وختی میان میبینن بازم کامنت نمیدن...ااااااااااای خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 10 فروردين 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 7777
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1